Natten lockar mänskor med musik. Blinkande neon och romantik.

Igar sa var det en hektisk dag.
Forst sa var det spring game (nebraskas fotbollslag hade delat upp sig i tva lag och spelade en match mot varandra). Sa vi var pa det. ca 77.000 pers var dar. Det var typ 1000 grader varmt sa jag dog men jag gick och kopte mig en glass. Men fick valja allt som dom hade som topping och betala $4. Jag tog chokladsas och kakdeg. :D
Sedan i halvlek gick jag och kopte mig en pizza slice.
 
Roda laget vann. Efter matchen for vi tillbaka till huset och jag at kyckling och potatismos (inge vidare) Sedan sa for jag till skolan, dar det var show. Sminkade huvudrollen idag gjorde jag :D haha!

Undertiden vi satt och vantade pa att showen skulle ta slut (den ar ca 2 timmar lang) sa spelade vi kort. BS (bullshit). HAHA roligt!

Sedan nar showen var slut sa gick vi ut till all publik och halsade pa manniskor. Aven om jag inte kande nagon. Tog kort och sa....



Sedan bjod jag Sean och Drew pa saltlakrits och detta var reaktionen: HAHA!!!
(jag hade givit alla andra innan och alla gjorde samma min). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0