030309 :'(

Fredag. Antligen Fredag!
Dog som vanligt i viktlyftar klassen idag. Vi har ett varsitt schema som vi foljer men jag vet inte alls vad allt ar. Sa jag fragar min larare (eftersom min partner inte vet heller). Och han borjar forklara typ 5 stycken innan jag avbryter honom och sager att han far stanna dar for om han forklarar mer sa kommer jag anda inte ihag dem. Han borjar as garva!

Sedan sa har vi borjat med en vaska i syklassen. BORING!
Sedan lunch men min ID hallare ar trasig sa nar mattanten skulle skanna kortet sa fanns den inte pa snoret runt halsen. Sa jag kunde inte kopa maten om jag inte gick och skaffade mig ett tillfalling ID. Sa jag gick och letade efter mitt riktiga ID kort men hittade det inte sa jag gick och fick ett tillfalligt. Sedan nar jag kom tillbaka till bordet sa lag mitt riktiga ID under bordet. Sa jag gick tillbaka med det tillfalliga och gick och kopte min lunch.

Sedan under engelska klassen hade vi brandovning. Det ar verkligen en starkt, hogt och irriterande brandalarm dom dar har pa Southwest.

Sedan fick jag skjuts hem utav Ashley.
Nu ska jag ga och fixa mig for om ca 5 minuter kommer Ashley och hamtar mig och jag drar till Sindy.

Ha det bra!

Fargade haret igar btw. Har ar resultatet. (ni kan fa battre bilder senare, det ar lite ljusare an pa bilderna)

Detta maste vara ett April skamt. Detta larde jag mig i typ 3;an!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0