Torsdag

Sitter pa skolan just nu. Har TA och vi gor ingenting.

Idag i viktlyftning sa skulle jag och min partner gora inclines. (Det ar att man typ halvsitter upp och lyfter en stang) Och jag stod bakom for att se till att om hon inte orkade stangen sa ska jag hjalpa henne att lyfta den av henne och hon testade den tunga stangen och hon orkade den inte och ville att jag skulle ta den av henne sa jag bojde mig ner men det var en annan lattare stang pa grejerna man sedan vilar stangen pa och den ramlade ner pa henne. Typ jag puttade ner den. Det sag ut som att hon fick den i ansiktet och tva killar kom springande och hjalpte oss. Jag kande mig sa hemsk. Fast lyckligtvis sa landade den pa hennes arm istallet for i ansiktet.

For lunch sa gick jag och Sindy ut for att ata lunch. jag gick till Juicestop och Sindy till Amigos och sedan tog vi varan mat och gick tillbaka till skolan och satt utanfor for att ata. Sindy tog en hamburgare fran Amigos fast den var sa otroligt acklig! Det enda + ar att det ar supervarm idag. Gar i shorts eller klanning hela tiden nu. :D

Min telefon ar ju dod men Sindy skulle smsa Susan och fraga om vi kunde ga till the Y idag for lite workout. Sedan kan jag bara aa nagot pa Amigos eller natt och sedan ga direkt till skolan for ikvall borjar ju pirates igen. Perfekt

Fick nyss ett pass som sager att jag ska ga till Mrs Finkhouse kl 13.05. Ett utav vara utbytesstudent moten ar det nog.

Och pa Sondag ska jag och Rachael (tror jag) ga och leta efter en prom klanning till mig. Prom ar ju 9 Maj! Wihooo!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0