Sang tavling

Idag sa hade jag ingen skola for koren var och skulle upptrada/tavling. Sa kl 8 kom Ashley och hamtade miv och vi for till andra sidan utav stan till Northstar (skolans namn) och skolan ar en exakt kopia utav Southwest sa vi hade inte sa svart att hitta till varat rum dar vi skulle traffas. Forst var det Chamber som upptradde och jag ar inte i Chamber sa jag gick och tittade pa dem. Riktigt duktiga var dom :) Fick en 1 i "betyg" elelr cvad man ska saga (1 ar det basta).

Sedan sa tittade vi alla (aven Chamber) pa LSW freshmen choir och dom gjorde riktigt roliga latar sa alla skrattade nar dom sjong (annars sa var det knapptyst och stelt, nar folk tittade pa andra korer)

Efter att dom hade upptratt sa for Ashley och jag till nagon restaurang for lunch. Typ halva Varsity (det jag ar i) var dar. Det var nagot mackstalle och det var super gott!!! Och vi kunde aven sitta och njuta eftersom vi hade en timmes lunch. :D Annars vanliga skoldagar har vi bara 30 minuter pa oss. 



Sedan for vi tillbaka till Northstar och vi bytte om till vara upptradar klader. (Har en bild pa mig i dem men den ar sa otroligt ful sa jag tanker inte visa) :D HAHA!!!!
Vi varmde upp och sedan sa gick vi till the Auditorium och sjong vara tre latar. Jag tyckte att det gick hyffsat. Vi kan lata battre. Iallafall. Det tog en evighet innan vi fick reda pa varat resultat sa forst sa satt vi och lyssnade pa andra skolor, sedan sa gick vi och bytte om och sedan gick vi och kopte en donut och juice och gick och lyssnade pa Southeast's band.

Och sedan gick vi till tv:n som dom antligen hade uppdaterat och gissa vad vi fick!!!!
En 1;a!!!!! Wohoooo!!!
Efter det sa skjutsade Ashley hem mig, men jag och Susan drog direkt efterat till mobil affaren for min mobil har jag inte kunnat slagit pa anda aeden i lordags och killen i affaren var propp. Sa nu maste vi vanta pa en kartong ska komma sa vi sedan ska kunna skicka mobilen och fa en ny. Detta komma ta ca 1 vecka sa jag komma vara mobillos i en vecka. :(

Aja... Sant ar livet.....

 

Kommentarer
Postat av: Paps

Kul att höra att ni fick en "1:a" på sångtävlingen ... vinner man någonting, eller är det "bara" evig ära och berömmelse som gäller ...?



/Paps

2009-04-21 @ 08:26:10
Postat av: syrrorna

men gud vad du äter ! först cookies, sen brownlie och sen en donut. omg! du äter ju upp dig själv snarrt:D haha

2009-04-21 @ 14:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0