open up your plans and damn you're free

Sa idag sa kom Susans syster, mamma, och pappa hit och vi hade paskmiddag. Det var gott fast jag saknade kottbullarna.

Sedan fick jag presenter. Fick en massa fint. Pengar, halsband fran Vail, Colorado och designade horlurar med diamanter och mitt namn pa.  Ni ska fa se en bild pa dom sa fort jag hittat kameran.

Sedan efter maten sa tittade vi lite pa golf (!) Typ trakigaste man kan titta pa.

Sedan blev det sjunga for mig och tarta. :D Fetaste chokladtartan.



Sedan nar pirates ar over sa ska jag ha fest for vannerna ocksa... XD

Kommentarer
Postat av: Moster Jessica

Men vilken TÅRTA,den är ju helt underbar.Vad fin texten var,undra just vad en sån kostar att beställa.Du kan väll ta hem en sån till mig när jag fyller år i juni hihi

Kram

2009-04-13 @ 09:34:10
Postat av: Papsen

Alla kladdkakors moder tydligen ... :-)

2009-04-13 @ 11:45:09
Postat av: johanna

ÅH, ge mig. jag älskar ju choklad. hehe

2009-04-14 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0