Never gonna runaway. I'm not gonna hide. I know just what I feel inside.

Sitter och lyssnar pa Carola just nu.

Idag i weight training sa skulle vi springa mella tva pinanr tre ganger och ta tid. Sedan var det en anann sak som man forst fick typ racka upp handen och lararen stallde in "pinnen" beroende pa hur lang man var sedan skulle man hoppa och sla till typ blickor. Det var for att se hur hogt man kunde hoppa. jag fick 15,5. Fast vet inte riktigt hur hogt det var.

Sedan hade vi en field trip med sy klassen till en tyg affar. fast jag kopte ingenting.

Kom tillbaka till skolan och jag och Sindy gick upp till Amigos. Jag fattar verkligen inte varfor mannsiskor tar bilen upp dit ner du kan ga pa ca 3 minuter. Det ar super nara. USA ar da det land som komma do forst utav avgaser. Inte undra pa att ekanomin ar sa dalig.

Iallafall.... Dagen rullade pa som vanligt. Sindy foljde med mig hem och vi gick ut och la oss vid poolen och solade. Supervarmt! Sedan gick vi in och bakade kakor. Susan kom hem och skjutsade hem henne och jag och Christian for ut till kyrkan dar vi spelade kickball med de andra. Roligt fast jag ahde mina gladiator dojjor och jag ville inte spela i dom sa jag spelade barfora sa nu ar fotterna svart!

Kom nyss hem och jag ska satta mig och konsentrera mig pa att renskriva min Narrative #2.






Kommentarer
Postat av: Elin Melander

jättefina skor!!!

2009-04-23 @ 12:34:05
Postat av: JOHANNAP

DU HAR JU GLADIATORSKOR? VRF SKA JAG DÅ KÖPA SÅNA TILL DIG ?:s

2009-04-23 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0