My breath fogged up the glass and so I drew a new face and I laughed

Sa jag hade bara forsta lektionen idag for sedan var det dags att ga och sminka folk.
Men i viktklassen var vi nere i gympasalen och skulle springa. En och en. PINSAMT! Fast det ar ganska cool, de saker som dom har har. Man satter fingrarna pa en liten platta sa att den piper. Sedan nar du ar redo sa springer du. Malet ar mellan tva pinnar som vi har stallt upp. Sedan har lararen en liten dosa i handen och den sager din tud. Slang dig i vaggen stoppur!

Sedan gick vi till E-wing och alla hade lunch sedan sa fixade vi sminket pa killarna och jag stod och sminkade Drew och det var dags att mala pa eye liner och det tycker han tydligen inte om sa jag sa att om han ville kunde han gora sjalv. Da kommer en annan tjej och rycker pennan ur handen pa mig och sager att hon kan gora det. Eh.. Daah! Jag kan ocksa gora det, jag ville bara vara lite snall, for det kanske inte ar den basta kanslan i varlden att ha nagon med en vass penna i ogat pa dig. Men nej, hon skulle bestamt gora det. Aja spelar roll vem som gor det...
Sa da var hon klar med eyelinern och da var det dags att mala pa lappstift. Det gjorde jag men sedan maste de sprayas sa att sminket haller och da springer hon och tar sprayen och sager att hon kan gora det...
Aja... Hon maste gilla honom eller natt! :D HAHA!

Sedan borjar pjasen och vi sitter dar bak och lodar som vanligt. Denna gang var det en riktig forestallning men publiken verkade inte vara riktigt pa hugget. (7;de klassare) Den enda reaktionen dom fick var nar piratkungen svingar ivag
-vart tog han vagen?

Slutade samma tid som alla andra pa skolan (en halvtimme tidigare egentligen) fast vi fick inte ga ut innan sa det vart som samma tid. Kom hem och at lite. En mini bulle, 4 godis bitar och en lyckokaka och pa mitt medelande eller vad man sager sa stod det: From the garden of your dreamss many things will blossom

Ni ska fa bilder fran backstage sa fort Rachael har lagt upp dom pa facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0