Money for nothing, money for nothing

Sitter i en av skolans miljarder datasaler. Och eftersom duktiga jag ar klar med allt mitt arbete for idag sa fick jag ga ut pa natet. HAHA!

Ikvall ar det show igen. PIrates of Penzance alltsa.
Blir att man sitter dar fran 5-10 ungefar.

Riktigt sommarvader har i Lincoln idag. Varmt och skont. Alla gar runt i shorts och aven jag :D
Nar jag kommer hem idag ska ni fa lite bilder fran igar som jag tog med min kamera.

Sitter och tittar pa vilka som kommer till Gatufesten i ar och se att Darin ska dit.
HAHA. Carro: eftersom vi gick och tittade pa Amy Diamond forra aret sa tycker jag att vi ska ga pa Darin detta ar XD


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

JAA!! jag är fan på!! DARIN DARIN DARIN xD

2009-04-22 @ 08:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0