knowing

Igar sa drog jag som sagt till Sindy. Vi gick till Southpointe en snabbis och tittade pa "rean" pa American Eagle. Hittade ett par jeans shorts, ett par skor och tva armband. Kopte inget utav dom. Jeansshortsen var jag radd att folk skulle tycka att de var for korta. (aven om halva rumpan hanger ut pa tjejerna har nar dom har sina shorts pa). Seden sa har ju jag sar fotter sa skorna sag konstiga ut pa och armbanden var typ $12 styck. Sa.... Men jag angrar lite nu att jag inte kopte allt. Jag menar, mina fotter komma ju aldrig att se bra ut ju langre jag vantar.

Sedan gick vi till panera och jag tog en kaka och en juice och Sindy trodde att hon var nyttig och tog nagon yougurt/bar/musli grej (fast tydligen sa var den jatte onyttyig, enligt Sindys vardmamma).



Kl 16.45 kom Sindys vardsyster (Ali) och hennes mamma och hamtade oss och vi for till Alis kyrka pa youth group. Forst spelade vi mansklig fusball (stavning?) sedan hade dom typ lektion. Och jag ville bara att tiden skulle ga for jag skulle pa bio kl 7. Men vi han precis till bion i tid.

Jag, Sindy (jag betalade for henne for hon ville inte ga pa filmen vi skulle se och jag ville inte ga ensam med Christian och hans kompis Nolan) vi alla gick pa bio. Vi sag Knowing. Den var riktigt bra och laskig fran borjan men slutet var totalt vardelost!!!!!!! Sa att gott rad om ni planerar att ga pa den filmen, lamna stallet innan filmen tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0