Every now and then I get a little bit nervous, that the best of all the years have gone by...

Skola som vanligt idag.
I viktlyftnings klassen sa skulle vi gora nagon typ rygglyft fast pa en maskin. Men det var omojligt att komma pa maskinen sa jag var tvungen att fraga lararen hur amn skulle gora. Pinsamt varre!
Trodde vid lunch att jag hade tappat migg Id igen sa jag lamnade maten min vid kassan och skulle ga tillbaka till bordet och leta efter det fast da upptackte jag att jag hade det runt halsen. :D Blind ibland.
Pappa ringde under TA. Pratade lite med farf.

Efter skolan sa drog jag och Sindy till YMCA for att bli medlemmar och ga och trana. Idag blev det att vi simmade. Traffade aven Imke dar fast hon sprang pa lopbandet. sedan efter traningen sa gick vi och vantade i vanthallen pa varan skjuts. Susan kom och hamnatde mig och vi for till Hywee och jag kunde ta ut pengar dar idag :D Kopte ocksa en mascara. Den ska tydligen framhava mina blaa ogon. :s Far vall se.

Ikvall tror jag att jag ska farga ogonfransar och bryn. Det ser forjavligt ut just nu. Blir nog en riktig ego kvall med dusch, fargning, mala naglar och b.u.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0