As I dream about movies they will make of me when I'm dead

Jag har sett nagra riktigt bra filmer nu pa senaste tiden. + att jag ar riktigt uttrakad sa jag gor en liten lista.
Har ar nagra som jag tycker att du ska titta pa:

The notebook
The bucketlist
Sleepless in Seattle
Fast and Furious
Slumdog Millionaire
Bride Wars
What happens in Vegas


Sedan har vi klassikerna, om du inte sedan sett dem:
Hajen (Jaws)
Karate Kid (1;an och 2;an ar vard att se. 3;an ar inte sa bra)
Alien 2

Och Disney:
Snovit och de 7 dvargarna
Djungelboken
Den lilla sjojungfrun

Sa om du har trakigt nagon dag sa kan du klicka in har pa min blogg och lasa listan och fa lite forslag pa filmer du kan titta pa. Om du ser alla ar du sysselsatt for nagra timmar.


 



Kommentarer
Postat av: carro Lindén

slumdog <33 älskar filmen !

2009-04-07 @ 12:29:59
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-07 @ 12:34:49
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0