sommar och sol

VARMT AR DET IDAG! Blir nog ett dopp i poolen!
Idag fick jag lite sovmorgon iallafall! 
 Klev upp, duschade och gick ner och at frukost. Sedan diskade jag och torkade stolar.
Familjen ringde aven. Det var Johanna som ringde och det var Christian som svarade och Johanna ba:
-Hello! This is Amandas syster! HAHAHA!
Har stadat mitt rum.
Men nu ar det en acklig kuse i taket har sa nu tanker jag ga!
Skriver mer ikvall! 

uppdatering: 11.08 pm
okej, sa det var circa 50 personer har men det kandes ant som det. det kandes som 30. Rachael pratade med oss utbytesstudenter om allt mojligt. Sedan fikade vi och at. Jag och Flour (stavning?, en fransk utbytesstudent) vi tog ett dopp i poolen men hon var tvungen att aka tidigare for hon har homecoming ikvall. Jag langtar tills southwest har sin (var).
 Efter att alla hade akt med sa stadade vi och dodade flugor. Sedan hamtade vi Susan vid kyrkan. Sedan var vi till en rasaurang men jag at inget for jag var proppmatt (vi har ju atit hela dagen!) Kom nyss hem. Ska lasa lite infor mitt animal behavior test och sedan sova tror jag.   

Kommentarer
Postat av: Marris

Hej,

Härligt med värme. Idag har det varit varmt här också, hela 15 grader :-).

Hoppas "kalaset" blev lyckat.

/Marris

2008-09-20 @ 22:03:24
Postat av: linda

är det lätt i skolan? ;o

vad är animal behaivour för nåt, har alla det :s

maah jag vill också ha varmt :D

2008-09-22 @ 11:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0