Jeehaaa


(bild fran New York)

Vi for da till Texas Roadhouse igar och det var smockat med folk. Vi fick vanta i 1,5 timme for att fa ett bord. Den har familjen bestaller in en massa forratter jamt sa man at typ matt nar den "riktiga" maten kommer. Jag at kyckling och pommes frites. Jag fick en halv kyckling!!! Jisses! At typ halva. Men det var roligt for att alla som fyllde ar som avr dar igar fick satta sig pa en hastsadel och en cowboy hatt pa huvet och sedan skrek all personal
- jeehaaa!!!!

Nar vi kom  hem sa for Susan och hyrde film, fast dom hade redan filmen som hon skulle skaffa sa det blev lite knas. Vi sag pa Hocus Pocus (stavning?) den var vall bra men jag har absolut sett battre. Sarah Jessica Parker var iallfall med i den.

Blev vackt for att ga till Sondagsskola men det verkar inte som att det blir nagon for den borjar kvart i tror jag och klockan ar nu 10. Jag kunde ha sovit langra och tvattat haret. Far se vad som hander idag. Maste gora all min laxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0