Homecoming 2008

hos Sindy, innan


Det var som sagt homecoming igar. Fett roligt (som min syster skulle ha sagt!)
Forst efter att vi kommit hem fran fotbollsmatchen sa fixade jag mig. Att locka haret tog en evighet och det blev inte ans bra. Sedan sa slangde jag i mig en pizza och sedan skjutsade Susan mig till Sindy. Dar sa tog vi en massa kort och sa sedan sa drog vi till skolan.

Hade skoj hela kvallen. Vi dansade och sjung med i musiken och traffade massa manniskor. Dansen var tyvar slut redan kl 11. (kort var den, aven med tanke pa ett vi kom dit runt 9. Den borjade egentligen 8) Fast efter att det var slut sa fick vi vanta i ca 1 timme pa att fa vara saker for man lamnade in det till vuxna. Och alla skulle ju ha sina saker sammtidigt. Polisen som var dar blev galen.

Okej, jag tog inga bilder under kvallen fast det var larare eller foraldrar som fotade pa alla sa dom kommer vall komma upp pa hemsidan sa smaning om. Det var aven en fotograf dar som om man ville kunde ta kort hos. Sa vi tjejer (Sinday, jag, En tjej fran Belgien [hon gar inte pa SW], chatrina och en tjej jag inte kanner) vi tog kort. Ska bestalla dom sa fort jag har natt.

Kom hem runt 12, somnade pa sangen och vaknade upp 1;30, gick da och tvattade av mig sminket och borstade tanderna. Sedan gick jag och la mig (igen).


Vi dummade oss lite. Jag ser helt forvriden ut XD



Neon kvall som sagt! Man fick lysande band dar pa dansen sa alla lyste.



Mer bilder kommer, Susan knappte LITE* host, innan jag for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0