Hallelujah, its Friday!

Hallelujah att det ar fredag!!!!!!

Idag hade jag med mig Boots (familjens katt) till min animal behavior klass :D Det var tva katter och tva hunder i klassrummet + en massa moss. HAHA!!!!

Kom hem och var trott som jag vet inte vad sa jag gick och tog en tupplur. 
Susan och jag var nyss pa en hobby affar och hon kopte papper och pennor till mig for hon sa att jag inte borde sova sa mkt. Vad ska man gora da nar man ar svintrott? Jag far heller inte lyssna pa min ipod i bilen. Istallet maste jag lyssna pa sangerna fran en prinsessan dagbok filmen och Susan sjunger med. 

Carro, du kan inte kolla pa ratt stalle! Jag var nyss ute och klockan ar halv 10 har och jag hade shorts! (jag fros inte) Pa dagarna ar det rena bastun ute! 

Susan ska plugga lite bibel tjoffs sedan ska vi se pa nagon trakig film hon har hyrt! Hon tror att jag bara ser pa tjejfilmer (chickflick, stavning?) hala tiden.
 Men nu ska jag vall ga och rita lite da! :D HAHA!

Lite "gamla" bilder.


bild 1: vy fran mitt fonster (poolen)
bild 2: den friterade glassen
bild 3: JAG!!!!
bild 4: blabarsglass fran coldstone (varldens godaste) man kan typ valja att ha i sin glass. en gang tog jag vaniljglass men kolasas och vita choklad bitar. Du kan blanda i en massa saker, gelbjornar, kitkat, m&m m.m...

Kommentarer
Postat av: hejnea

fin du ärr : o o o o o fint du bor !!

hur gåre med killarna då ? ;) kram :D

2008-10-04 @ 18:46:39
Postat av: carro lindén

men hallå amanda! det är ju tidsskillnad mellan sverige och usa satt liksom jag ser hur det är på natten eller tidig morgon :)

2008-10-05 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0