Dansa i Neon....

"När vi ska dansa i neon
På vår resa genom natten
Vi ska färdas i en symfoni
Mot gryningen
Och vi ska dansa i neon
Bortom ropen, bortom skratten
Vi ska fångas av en melodi
I skymningen"

Sangen passar ju perfekt for ikvall! Neon ar ju temat for varan homecoming!
Homecoming som sagt! Hade inga prov idag. I koren fick vi besok av en kille som larde oss hur det ska lata pa sondag (nasta vecka). Sedan sa gjorde vi yoga pa dansen. Feter skolan var slut (kl 12;15) sa gick jag och jorde ett test i us history eftersom jag missade det nar jag var sjuk. Kom nyss hem. Ska ga och duscha nu sedan drar vi till fotbollsmatchen, sedan hem igen, fixa sig, drar till Sindy och sedan till skolan...

Hare bra ikvall! Det ska jag ha iallafall!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej Amanda! Roligt att läsa om dina äventyr där borta,verkar som om du har det bra vilket är skönt att veta:)Hoppas plugget går fortsatt bra nu, sköt om dig!//Jocke

2008-10-25 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0