Andra advent

Andra advent idag!

Imorse sa for vi tidigare till kyrkan for dom hade brunch dar och vi skulle hjalpa servera. Aven om vi inte gjorde sa mkt for alla slevade jju upp sin egen mat. Sedan hade gamlingarna kor och jag var med och sjong for dom behovde lite fresh rost.
Efter det sa var det gudstjanst sa dar satt vi i ca 1 timme sedan efter gudstjansten sa stannade alla ungdomar kvar for att dekorera kyrkan infor jul. Vi satte upp gulgranen och lite annat smatt och gott. Nar vi hade dekorerat klart sa gick v och at lite snacks. Typ chips, juice, kakor och m&m.

Nar vi var klar med det sa for Christian, Christoph och jag till Runza for kopa lunch men vi kode genom drive in'en for killarna ville hem for att se pa basket matchen mellan Nebraska och Arizona State.

Nu ar jag matt som attan sa jag tror att jag ska anvanda traningsmaskinen lite. Jag korde i 1 timme ena dagen.  Ar jag inte duktig?

Kommentarer
Postat av: sabina

du måste komma till min student den 12e :D

2008-12-07 @ 23:42:07
Postat av: sabina

neeej, hoppas du hinner komma hem!

om vi ska boka resa nästa år så måste vi kolla upp när de blir såklart å massa saker, för du lär ju vara kvar in america

2008-12-09 @ 20:05:44
Postat av: sabina

jag har ingen aning, helst inte bulgarien då blire 3e gången gillt haa. men nånstarns där de är billigt, å resan är billig. å hittar man inget annat ställe än bulgarien t ex så får man väl ta de då. men a man får kolla runt :)

2008-12-09 @ 20:29:11
Postat av: sabina

ne jag vill inte heller till bulgarien, cyper vill jag till men de är dyrt å dra dit, men turkiet eller egypten brukar de finns billiga till, finns många olika så :)

2008-12-09 @ 23:18:44
Postat av: sabina

a jag har hört att de ska vara bra i hamra

2008-12-09 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0