the nutcracker

Igar sa dekorerade vi hela vardagsrummet och oj vad saker jag stallde pa en hylla. Men det var bara dar det fanns plats. En massa svenska saker hade Susan. Vi svenskar maste vara tokiga nar det galler jul for alla tomtar och sant var tillverkade i Sverige. 

Ikvall  sa ska vi aka downtown (tror jag) for att se pa baletten "the nutcracker" och Sarah ar med i den. 
Vet inte om det komma bli roligt eller inte for dom dansar bara. Men vi far se sa jag tankte ga och fixa mig nu for jag har inte orkat sminka mig idag. 

Fixade bloggen igar. Vet inte om vart riktigt nojd med den for jag vet inte vilken farg jag vill ha pa texten, men det far duga som det ar. 

Nu kan ni aven lasa om vad som hande i Florida!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0