Madrigal dinner

Idag sa ringde jag upp mitt telefonkort ocksa. Om nagon vill veta. Forst sa pratade jag med pappa, Johanna och Matilda i 50 min sedan ringde jag till farafr och pratade med han i 20.

Kom nyss hem fran skolan dar vi haft Madrigal dinner. Chamber choir hade medeltids kostymer pa sig (sa nu har jag sett min larare i tights XD) dom hade lite show och sa och en kille var Elvis och han var svin duktig han sjong live och allt och det var as roligt att titta pa. Vi som tittade fick aven mat (dinner, daah) men under desserten sa skulle alla i Varsity choir ga upp och sjunga sa da fick jag ga upp dit. (Duktiga jag ar ju i Varsity!) Jag tyckte att det gick bra fast andra tyckte att det sog (andra i koren).

ISKALLT ute idag. Fast varmt och mysigt ar det antligen nu pa mitt rum.

Ska ga och slanga in en tvatt i tvattmaskinen och sedan duscha sedan sova.

bild 1: Elvis
bild 2: Varsity chior
bild 3: varsity chior

Kommentarer
Postat av: jp

härmar du mig med bild 1 bild 2 & bild 3 eller ;;)?

2008-12-15 @ 11:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0