I was droped in sparkle and have shine ever since

Antligen har jag hittat min kamera. Den var intryckt i soffan. HAHA
Igar sa for Christian, Christoph och jag till bestbuy for Christian hade ett presentkort dar sa medans han gick omkring och tittade sa spelade jag wii.

Sedan kl 3 sa kom Hansens och hamtade mig och vi for till Rachaels basket match. Det var verkligen en spannande match. Dom vann! Efter det sa foljde jag med Hansen hem och vi at mat. kottbullar och makaroner. Abby och Johns mamma for och hatade Sarah sa jag vart barnvakt en liten stund och Abby skramde mig rejalt. Efter att vi hade atit sa sa hon att hon inte madde bra och hon sag inte ut att ma bra heller och hon sa att vi skulle hamta en hink och jag sa att hon skulle ga till toaletten fast hon sa att vi skulle hamta en hink. Och da "lagger" hon sig ner pa golvet och typ "spyr" vatten. Jag far typ panik. Vi gav henne papperskorgen. Sedan sa staller hon sig upp och mar prima. Sedan sager hon att hon bara skamtar. Inte roligt, jag fick typ panik. Aja, bara att hon madde bra iallafall. Fast det var bra spelat for jag gick da pa det. XD

Sedan kom all i familjen hem och jag visade dom min bdb. Sedan visade dom bilder fran sin resa till Sverige. Dom var i Stockholm 2 ar sedan for nar Susan och hennes syskon var sma sa tog deras foraldrar emot en utbytesstudent fran Sverige. Sa da for dom och halsade pa honom i Stockholm, pa Liiiiiiiidingo.

Sedan gick vi och sag pa Batman, the dark night och det tog 100 ar inann jag listade ut att det var Heath Ledger som spelade Jokern. Fast jag for hem runt halv 12 och da var det tydligen en timme kvar av filmen sa jag missade slutet :(
fast den var riktigt bra!

 

Kommentarer
Postat av: johannap

kommer ni att äta kalkon på nyår;)?

2008-12-31 @ 17:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0