Harfarg

Jag har tankt att ga och klippa och farga haret innan jul fast vilken far ska jag farga och vilken frisyr?
Kom med forslag!


Just nu sitter jag pa skolan och vantar pa att det ska bli 4 block. For vi har ingen kor idag for halva (chamber) ar och upptrader sa Mrs Cotton ar inte har.

Hade as roligt idag pa teamsports, Vi spelade par badminton och jag och cpenta var ett team.  Nagra matcher vann vi fast vi forlorade aven en hel del. Gud vad vi skrattade! Igar korde jag aven med traningsmaskinen i 1 timme.  Sa pappa nu har du nagot att bita i!

Igar sag jag pa the hulk (nyaste) och den var inte sarskillt bra. 

Kommentarer
Postat av: jessica

klipp och färga så som du hade när du hade prakik på trudes ungefär:D! de var ju jätte fint

2008-12-10 @ 19:58:05
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: Paps

Roger that, nu ska det bli hårdkörning och sallad!



2008-12-11 @ 12:25:14
Postat av: johannap

gör blont eller mörkbrunt! sen uppklippt och KLIPP luggen lite mera uppklippt:)

2008-12-11 @ 19:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0