Florida dag 2 Magic Kingdom

Alan och Christian hade inte kommit idag heller så jag, Susan och Christoph tog the monorail till Magic Kingdom eftersom det låg närmast vårat hotell. Där så åkte vi lite karuseller, bland annat spash mountain där jag och Christoph satt längst fram och vi blev dyngsura, ett träd med en massa hus i och så. Och jag tvingade även dom att stå i kö för att träffa Musse Pigg och Mimmi.

Vi åkte en karusell som var svinrolig. Först gick vi och skaffade fastpass så att vi slapp stå i kö utan gick och åkte en anan karusell innan fast den sög. Sedan gick vi till Spacemountain (karusellen). Eftersom vi hade fastpass så gick vi före hela kön. HAHA! Sedan så satte vi oss i en "raket" och for iväg. Det var typ som en bergochdal bana förutom att vi var i rymden. Det var svart i banan med lite stjärnor i taket, fast det sag inte ut som ett tak för det var värsta verkligt. Eftersom att det var svart så såg men inte när vi åkte neråt eller svängde. As roligt iallafall.


På kvällen var det en parad i Magic Kingdom med en massa vagnar som var upplysta med en massa ljus. Väldigt fint.


När vi kom tilbaka till hotellet så var Alan och Christian där så vi gick till hotellets restaurang för att äta. Och våran servitris babblade upp dagens efbjudande och så, ni vet men attans vad munnen gick fort på honom. Jag fattade ingenting.


Efter maten gick vi och la oss. (Vi åt sent + jag var svin trött)


Kommentarer
Postat av: natta

massa roliga bilder :D

2008-12-23 @ 03:30:03
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0