4 manader och 1 dag

Sa lange har jag varit i Ameika nu.

Igar sa var det middag i kyrkan sa vi for dit och at soppa. Sedan var det gudstjanst och efter det sa tranade koren infor julprogrammet. Susan har gjort sa att jag ar med i koren nu men det ar bara jag och en annan tjej som ar unga, resten ar gammal och jag var den anda som sjong dom hoga noterna. DET VAR DET VI SKULLE GORA, iallafall om du ar en sopran!!!

Idag sa spelade vi baseball fast med en tennisboll + racket. Bollen var omojlig att se.

Jag vill aven beratta att en kille i koren har rakat huvudet som Paul Alsen. (Ni som vet hur han har). Fast killen i koren har gjort det pga teatern och jag som har teater nasta termin! :s

Pa fotklassen sa gjorde jag en bild som vi ska skicka in i en tavling dar man kan vinna ett stependium for att ga pa collage fast jag vet inte varfor jag ar med och tavla eftersom att om jag vinner sa har jag ingen anvandning for det eftersom jag inte ska ga pa collage. Om man inte kan anvanda det i Sverige, fast det tvivlar jag pa.

Nar jag var klar med det sa hade jag inget att gora sa jag fick sitta med datorn och var inne pa Johanna P's bdb och da kommer Cpenta och fragar vem det ar och jag sager att det ar min syster och da undrar hon om Johanna ar modell. HAHA! Ja, vem vet du kanske blir en en vacker dag.

Det var denn bild hon undrade om:


Nej, nu blir det traningsmaskinen.


Kommentarer
Postat av: carro Lindén

hahaha paul frisyr!! erkänn att du började sakna honom xDxD

2008-12-12 @ 13:05:29
Postat av: johannap

HAHAHA, ja jag ser ju verkligen ut som en modell jag (Y) . NOT

2008-12-12 @ 14:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0