Shopping night in Omaha


sIgar runt 6 sa for jag och Susan till Omaha.
Var sjalvklart pa Forever21 affaren. (Sorry Johanna, de har inte nagon mer rosa klocka)
Det blev lite shopping men idioter som jobbar dar: jag sag pa en skyltdocka att dom hade fatt in jeansjackor nu sa jag sprang runt som en tog och letade men hittade bara tva i storlet S sa da gick jag och fragade vad provdockans storlek var och ena var S och andra L, jag tankte vall att jag kunde ta L da, men nej, dom kunde inte ta av jackan fran dockan, utan byta klader pa modellerna skulle dom gora nasta vecka. Halla! Ar dom propp eller? har kommer jag och vill kopa nagon sa att dom kan tjana pengar och da vagrar dom ta av dockan plagget jag vill ha. Istallet fick jag "lagga undan" jackan, tills dom byter klader pa modellerna.

Sedan var vi aven pa fetaste skoaffarn och jag hittade ett par superfina skor. Aven fast det var klackar, men jag testade de anda :) och jag blev inte sa otroligt lang i dom (jamfort med vad jag kanner mig nar jag har pa mig mina homecoming skor). Fast jag kopte de aldrig. :( Fast det blev en present till mormor :)

Sedan kl 9 nar affarerna stangde sa gick vi till en Kinesisk restaurang och at. Gott var det!

Kom hem halv 12 pa kvallen.
Det var btw 30 grader varmt pa dagen nar vi for och nar vi lamnade restaurangen (runt tio) satt alla utomhus och fikade vi "the cheesecake factory" och det var 23 grade varmt. Rena, rama utlandet har!


skorna :)


Jag hittade aven en super lacker bikini men det fanns ingen underdel till :(
Jag skulle ha kopt den dar jeans jackan om den inte varit sa forbaskat slick i armarna, Nedrans viktlyftnings klass!




Mina kop:


Nu blir det poolen :)


 


Kommentarer
Postat av: jhna

gillade du det grå/svarta linnet? ;o

Inte jag iallafall.......

btw, har du handlat klart te mig & M ?

2009-05-31 @ 01:00:35
Postat av: sabina

oooh skona ge mej :D som va ju snygga, sånna skulle ja gärna vilja köpa :D

2009-05-31 @ 01:55:06
Postat av: Irma

jag älskar ringarn du hade köpt :O:D

2009-06-07 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0