veckan so far

I söndags så var kusinerna här  (dom hade sovit över sedan i Lördags. Dom for hem runt 5 och kl 7 skjutsade pappa mig till Sidsjövallen för jag skulle på möte inför fotbollsskolan. Det regnade och var fulväder så det var intre så skoj. Även fast vi satt inne i klubbhuset. Sedan efteråt så fäljde jag med Irma och Kajsa till pizzeria Gonzales och dom åt pizza medans jag bara hade en drika. Jag tänker inte äta pizza på ett bra tag nu. Sedan gick vi hem till dem och sedan runt 10 kom pappa och hämtadee mig för Irma och Kajsas föräldrar hade gått och lagt sig. Jag fick även en Marilyn Monroe tavla utav Irma och Kajsa.


Såhär såg vi ut i regnet utavför Gonzales.



Idag har jag varit fotbollsskole' ledare för pojkar som är 7 år. HAHA! Jippie. Dom springer åt alla håll och kanter och lyssnar gör dom aldrig. Men det är roligt. Jag, Kajsa och en kille som heter Daniel måste ta hand om alla 17 nu i 4 dagar. Vi går från ca 9 (kvart i) till runt halv 4. Jag fick gå hem fast det är inte så långt, när jag kom hem så duschade jag, åt mat och sedan for Johanna, Matilda, pappa och jag upp till farfar och hälsade på. Nu har jag nyss sett ett program om någon kvinna som är "gift" och kär i Eifeltornet. HA! Och en anna var kär i en sak inne i kyrkan och en anna, hon svenskan som bor nära Sundsvall som är "gift" med Berlinmuren.

Nu ska jag gå och äta något och titta på något bra program.  :D Imorgon förhoppningsvis blir det en runda ner på stan eller till Birsta.


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

fyfan amanda,dissen eller vadå. det är de enda jag säger!













;)

2009-06-16 @ 15:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0