Ny start

Nu har det inte blivit många uppdates på flera veckor men dels för att jag inte har haft något internet på min egen dator (som jag har fått nu då) och alla dagar så jobbar jag och det är inte särskillt roligt att skriva eller läsa om.

Men imorgon lovar jag att ta tag i detta igen. Ska visa upp en massa saker som jag köpt, om min resa till Vail som var i mars och lite bilder från här och var. Men det blir på kvällen som allt detta komma ske för jag börjar jobbet kl 7 imorgon och efter det så åker jag direkt till karaten och sedan när jag kommer hem blir det en lite uppdate och sedan fixa mitt rum nu som ser ut som en katastrof!

:D blink*



en bild på mg och Wilma får ni under tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0