Winter formal

Dancing queen, young and sweet, soon seventeen...

Skoj det var igar. Susan skjutsade mig till Ashley fast Ashley var inte hemma an, bara tva utan Sindys kompisar fran hennes grupp. Sa dar stod jag och plingade pa dorren men ingen oppnade, sa jag ringde till Ashley och hon sa att jag skulle ga till garaget och knappa in koden och ga in. Pinsamt eller? Sedan var det typ ingen i huset. De tva tjejerna var inne pa toan, sminkade sig och lyssnade pa musik. Sedan kanske 2 minuter senare kommer Ashley, Sindy och Charlotte. Sindy och Charlotte kommer med tva feta resvaskor eftersom dom var till California i ca tva veckor. Dom var till bland annat, LA, San Diego, Hollywood och Las Vegas. Ar man avundsjuk nu heller? Sindy tvattade haret i handfatet och Agneta (tjejen fran Kosovo?) hon fixade iallafall sotade ogon pa mig. 
Sedan innan alla hade fixat sig, vi vantade mest pa Sindy sa var klockan 9.20 innan vi kom ivag. Och dansen hade borjat 8. HAHA! Vi ar da alltid sena.
   Dar sa lamnade vi ifan oss vara saker och sedan gick vi och dansade. Men dom spelade lungna later mitt i allt. Da gick vi och dracka vatten och pepsi. 
Sedan blev det party musik. Aven macarena spelade dom och en anna lat dar dom dager hur hu ska gora, typ go to the left, go to the right, jump, salsa, slight to the left, slide to the right, jump 2 times. HAHA. Och ingen stod ju at samma hall sa hela skolan typ krockade med varann. 
Sedan sa dansade vi sa lange som vi kunde. Aven om vi bara var dar i 1 och en halv timme. et var ju bara fran 8-11. Daligt!
Gick 10 minuter tidigare och hamtade vara saker for pa homecoming sa fick vi ju sta dar i en halvtimme. Sedan drog vi till Blockbusters och hyrde en film. sedan for vi till Ashleys hus igen men vi startade aldrig filmen innan jag var tvungen att aka hem. Jag var ju tvungen att vara hemma vid 12. :(

Kom hem och at lite, sedan gick jag och la mig. 

Skolan shakear loss!
    

Jag och tjejen fran Kosovo(?)
Och jag dummar mig liiite!







Mer bilder kommer sedan men detta var alla jag tog. Men alla andra tjejer tog sa nar jag far dom sa lagger jag upp. 
Btw: folk alskade min klanning, fick en massa berom for den :D HA HA!

  

Kommentarer
Postat av: Marris

"dom spelade lungna later mitt i allt. Da gick vi och dracka vatten och pepsi.



" Hallå Amanda, var det inte "typ" att ni skulle dansa "tryckare" då med killar när det var lugna låtar??!!



Var det Cha, Cha Slide ni skulle dansa till? Populär ngt år när jag var till Turkiet?



typ go to the left, go to the right, jump, salsa, slight to the left, slide to the right, jump 2 times.

2009-02-21 @ 23:20:57
Postat av: Caroline Lindén

så det blev ingen dans med en kille? jag är besviken ;D

2009-02-22 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0