Victoria's Secret

Fick nyss ett mail fran Victoria's Secret om att det finns bikinis nu. Sindy och jag var ju in dar, kvallen vi var och shoppade och fragade om dom hade fatt in. Fast man vet ju aldrig med VS har i LIncoln. Som tillexempel Forever 21, dom har ju inte alla saker som dom har pa hemsida.
Far vall ga in och kika nagon dag. Nar Sindy kommer hem, min shopparkompis kommer ju pa fredag.
Ahh. jag gruvar mig infor fredag om vad jag ska ha pa mig.. Vilka problem va?



Sedan kanske lite after beach saker :D







Kommentarer
Postat av: carro lindén

den första, brun/vit randiga var snygg! köp den!!!!

själv inhandlade man en turkos bikini som man ska inviga i italien :D

2009-02-19 @ 12:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0