Whats the different between a nerd and a geek?

Wihoo!!!
Vem ar bast pa matte eller? Moi. Saklart!
Fick tillbak vara matte prov som vi hade i Fredags och jag fick full pott! 33/33. Wihoo! Det verkligen gjorde min dag!
Sedan blev jag kallad in till Mrs. Finkhouse for att prata om att byta matteklassen mot nagot annat. Pyttsan heller!

Delade upp oss i kill och tjej grupper i koren for att trana pa vara "delar" (hittar inte ordet just nu). Jaklar vad jag kan ga upp hogt nu. Och hogre komma det bli. Siktar mot stjarnorna!

Pa Lit. Holocaust sa skulle vi presentera varan "My Yellow Star". Chad hade 1000 fragor till alla efterat dom hade pratat. Typ:
-I noticed that your paper is green, does that meen something?

Nar Nick Jester var klar och han fragade varfor han hade valt dom fargerna pa papperet och han svarade.
-I askd my mom what colors we had on papers and she said, green, orange and blue. And then she asked me which one i would like. And then I said: Mom, lets go crazy! ;)
HHAHAHAHHAHAHAHAH!
Och en kille ba'
- I would like to describe myself as a nerd and geek.
Da kommer andra fyndiga (klick) Chase (ja han liksom klickar med munnen pa nagot konstigt satt och varan larare haller pa att bli tokig) och fragar
-Whats the different between a nerd and a geek.
Och kille hade ett svar! WOW!
-A geek is a person that likes to open up a computer and put it togeter again and a nerd is a person who likes wow, zelda, manga etc.
HAHAHAH!!! Alla asgarvade.

En annan sak ocksa som var svinrolig. Vet inte hur vi kom in pa det men det var iallafall att jordens undergang skulle komma snart. Da sager nagon:
- they said that like 4 years ago too.
- and 4 years before that.
- so we have passed our due date, a long time ago!
HAHA!! Roligt var det iallafall!

Kom hem och gjorde lite laxa. Ska gora lite mera nu.
Hoppas att jag har kunnat forgulla min dag med dessa roliga saker som folk har sager ;D

peace out!
HA!



Kommentarer
Postat av: Paps

Roligt med matteprovet! Syrrorna blir nog avis ...



/Pappsen



P.S. De ska öppna ett matematikgymnasium i Härnösand åt hösten, kanske skulle vara något ... ;-)

2009-02-10 @ 08:58:31
Postat av: Jessica Hallén

Ja men amanda, då är du ju bara 3-4 cm längre än mig.. inte mycket ju!:D



Vetu att jag drömde igår eller nått att du skrev i bloggen att du skulle åka hem :o och det var maj och de tog ungefär en halv timme att åka från usa och hit :D hahah

2009-02-10 @ 22:47:10
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0