190209



Bara sa att ni har nagot att titta pa.....

Sa idag nar jag var pa badrummet pa skolan sa kommer pip ljudet... Pip Pip Pip! Idag ar sista dagen att kopa Winter formal biljetter, Innan skolan och under lunch. Sa en rost i hogtalarna som dom ger ut meddelanden fran.
Shit, tanker jag.. Har jag nagra pengar med mig idag?
Gick till teatern (min forsta klass) Och som tur var sa hade jag pengar.
Sa jag sprang bort till kon, for sa sa dom att jag hade tva tillfalliga id's att betala ($2) sa jag gick och stallde mig i en ko och stod dar i nagon minut, sedan sa sager kvinnan som sitter dar att jag star i fel ko sa jag fick ga till en annan. Stod dar i nagon minut, dar betalade jag mina tillfalliga id's. Sedan var det till att ga till en annan ko och kopa sjalva biljetten. Ahja.. Nu ar det iallafall gjort.

Tranade lite nya slag och kickar idag. Tillexempel sparka mellan benen, dra i haret, bita och slag i ryggen. Allt ar ju fejkat sa inget av dom gor ont. Sedan var det dags att visa upp varn lilla pjas som vi hade kommit pa med varan partner. Det gick faktiskt bra. Sedan nar lektionen var slut sa bjod Star (ja, det ar hennes namn) pa munkar. Mumma!

Imrgon ska vi lagga ihop allt vi har lart oss och gora en pjas utav det. Ska ta med mig kamera tror jag. Sa ni aven for se lite utav skolan.

Sedan vad det lunch, at, Daah! Vad annars? Fast det var inte sarskillt gott... Maten har i USa ar jag sa valdigt trott pa nu, bara pizza, hamburgare, pommes frites, ost, ost, ost, ost och mera ost!

Pa TA sa gjorde vi ingeting. Tok Scott kom in med byxorna i armhalorna, jag fragade varfor och han sa att de var for langa.  Man kan ju vika upp dom nertill da.  
Vi sjong inget, utan det var en massa solos som skulle "vis upp" for Mrs. Cotton. 

Sedan min Holocaust klass. Ja, vad sager man. Inte direkt muntert amne vi har. 
Sedan var dagen slut och jag for hem. Sedan runt 4, halv 5  for Susan och jag till Southpointe och kollade efter en winterformal klanning. Men jag hittade inte som jag gillade mer an den jag redan har sa det far bli min blommiga. :D
Kopte iallafall en mascara, losnaglar och en face scrub. Bilder kommer pa det...

Nu ar det matte som galler!
 Fick redan pa all mina betyg som jag har just nu, Inte sa daliga men dom skulle kunna vara battre.
Theatre - A
Adv Algebra - C+
Lit Holocaust - B
Assist T3 Blk A - S
(Satisfactory) Jag far inte ett riktigt betyd for det ar inte en riktig klass. Men jag maste ha den om jag vill vara i koren.
Varsity Choir - A

I know you love me. Xoxo, Amanda!




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0