Next day I'm your super girl. Out to save the world

Idag sa skulle vi visa upp varan pjas. Vi hade en vikarie. Han hade varsta kock mustachen. Med lockar langst ut (ni vet?!).
Iallafall... pjasen gick bra. Jag var Gilda! HAHA!

Sean hade vi matte i typ ett "oppet rum", sa alla som gick forbi glodde. Men vi var tvungna att vara dar for dom malade om i varat riktiga matte rum. 
Hade btw ett prov igar i matten som jag tror gick alldeles utmarkt! :D *stolt

Sedan lunch, som ar pa en haltimme sa man far stressa till tusen. 
Sedan ar jag MRs. Cottons assistent men jag fick ett pass som sa att jag skulle ga till the office och ta ett state writing test. Sa jag gick dit och forklarade att Mrs. Finkhouse sa att jag inte behovde gora det testet eftersom att jag ar en utbytesstudent men tydligen sa var jag tvungen att ta testet iallafall. Inte sa svart. Man skulle skriva om vad man tycker ar tonaringars svarigheter i skolan. Hade 40 minuter pa mig att skriva kladden. Sedan sa gick jag tillbaka perkfet timing for koren. Vi sjung en massa roliga och uptempo latar idag, inte massa opera.
Sedan sa gick jag upp till min fjarde klass och gav lararen mitt pass for jag var tvungen att ga tillbaka till the office och renskriva mitt prov. (Det ar menat att goras i 2 omgangar). Sa dar satt jag och skrev i ca 45 minuter. 

Gick tillbaka till holocaust klassen och lararen hade tagit min bank sa jag fick sitta pa ett annat stalle. Sedan kommer andra lararassistenter in och ger mig ett "brev" eller en paminelse att ga och plocka upp nagonting. Fast efter skolan. 

I holocaust klassen pratade vi om boken The Sunflower som vi laser just nu. Eller vi ar egentligen klar med den. 
Sedan sa gick vi in pa www.freerice.com dar man kan spela fragesport och varje gang man svarar radd sa gas det ris till manniskor i nod. Vi samlade ihop en rejal mangd ris. 

Sedan efter skolan gick jag till the black box (teater rummet) och hamtade mitt schema for sminkningen utav Pirates of Penzance. (Det var det "brevet" var till for). Fast jag har inget att gora forns April. 

Akte hem och at lite, sedan sa fastnade jag framfor datorn. 

Jag har laxa till tusen, denna helg. Och Sindy drog till Tulsa idaga och ska aka till San Diego pa Mandag och vara borta i typ 2 veckor. Hon ska traffa sina foraldrar dar. Dom vile tydlitgen inte komma till Mebraska. HAHA. Jag kan forsta. Sa Sindy aker till soliga San Diego istallet. 
Nu blir det att lasa lite (laxa). Skoj? NOT!

Saknar btw Semlor och filmjolk. Dom har ju inte det har i Amerikat! (JA, jag vet att jag stavade med ett T).
Det enda dom har har i USA ar pizza och ost! 




Mums fillibabba!!! Inte tillsammans dock!


 

Kommentarer
Postat av: Marris

Det verkar som om du har det bra tjejen och att det går hyfsat bra i skolan också. Önskar jag kunde skicka en semla åt dig. Jag har, by the way, ätit två i år redan...;O). Kram från mig!!!

2009-02-07 @ 00:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0