Typiskt!

Nej, usch vad sur jag blir!!!
For till Omaha och skulle kopa min Winter formal klanning. Gick in pa forever 21 och letade som en tok efter den. Efter ett tag hittade jag alla andra farger forutom den beiga. Sa jag gar och fragar en tjej som jobba dar och dom har inte fatt in nagra beiga, bara alla andra farger. Sa jag tar en gron, lila och rosa med mig in i omkladningsrummet, for dom ar ju inte sa dumma heller. Men tror ni inte att man maste vara 3 applen hog for att den ska vara en klannihng. Den tackte ju knappt aschlet! (stavning?)
Sa det blev inte den :(



Sadan sa sprang vi runt i dyraffarerna och letade. Dom har ju mest langa klanningar nu eftersom det snart ar prom och da har man en lang klanning. Resten av dom korta var antingen, ful, graslig, super dyr eller en engangs klanning. Jag menar, om jag koper en klanning har nu, nar ska jag anvanda den sedan i Sverige nagonstans? Vet inte ens vart jag ska ha min homecoming klanning nagonstans. Folk som jag kanner maste ordna fina middagar eller gifta sig eller nagot!

Sedan sa gick jag tillbaka till forever 21 och testade en annan rosa med blommar pa, inte kanske sa mkt Winter formal stil, eller vad vet jag. Menar just pa namnet Winter! Kanske inte blommor ar det basta, men om jag inte hittar en annan innan Fredag sa blir det den.

Sedan for vi till francesscas men dom hade stangt. Typiskt! Aven om dom har en har i Lincoln med. Far vall ga och titta lite dar.

Ska aven boka tid for fargning och loshar. Japp, jag har bestamt mig! Loshar blir det! :D

Bilder kommer senare pa sakerna jag kopte idag...
fast nu ska vi ata och jag maste aven knappa kort pa allt. Sa det blir kasnke imorgon for jag har lite laxa att gora ocksa. Fast jag vet inte hur jag ska gor en afor vi hade ju ingen skola pa Fedag pga att det snoade och jag visste inte det pa torsdagen sa jag tog inte med mig papperet hem pa torsdagen sa nu vet jag inte precis hur han vill ha det i uppsatsen. :s Och hans hemsida (alla larare pa Southwest har en ehen sida pa skolans hemsida) Men min larares funkar inte sa jag kan inte fa tag i sjlava pappretet eller kontakta honom. Och uppsatsen ska vara inne imorgon. Men jag ska fraga om jag kan maila honom den pa kvallen, jag menar varfor inte? Det ar ju fortfarande mandag!

Ahh. Ar fortfarande irriterad pa att klanningen inte fanns och att dom gor dom sa korta. Den ser ju inte alls kort ut pa bilden men man ska vall vara 1.50 nu for tiden!?





Kommentarer
Postat av: Jessica Hallén

synd det där med klänningen! den är ju verkligen superfin

2009-02-17 @ 02:34:38
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: sabina

inte löshår, extensions heter de :D haha

du ska fixa de hos frissan va? :)

2009-02-17 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0