shopping in Omaha

Detta var vad jag kopte i Omaha nar jag for dit for att kopa min winter formal klanning pa forever 21. Tyvar sa hade dom ju inte den sa det blev en annan klanning istallet. Fast jag vet inte om jag ka ha den pa winter formal eftersom den ar rosa och har blommor pa den. HAHA!
Fick aven reda pa idag att temat at svart och vitt. Annu mera att skratta at!



Sedan sa tastede jag aven lite saker fast jag kopte det aldrig, kjolen kostade ju for 17, 650 spann eller natt sant!

Men ack sa fin den var :P


okej, handen, jag vet, eller jag vet egentligen inte varfor jag gjorde sa. men men, anda bilden sa.... Kissnodig maybe?


lunchen, mega mackorna man fick. Efterat hade jag mjol hela facet. HAHA! XD

Kommentarer
Postat av: carro

OFTA DEN KOSTADE 17000 :o no way!!

skulle inte ens våga gå in i en sån affär om dom har så höga priser.

2009-02-18 @ 13:50:32
Postat av: Anonym

Den dära gröna klänningen var ju ASFUL???? Jag tror jag nästan svimmar. Och du, varför k'pte du klänningen om du inte ens kanske ska ha den? du kan ju inte direkt spara den för att använda den här hemma? Eller är det såna du ska använda i sverige i sommar?

2009-02-18 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0