Lista over personer

Pappa och Mariana ville att jag skulle gora en lista for dom var lite forvirrade nar jag skrev olika namn i bloggen lite har och dar. Sa har har ni den!

Sindy Basdevant - Fransk utbytesstudent som ocksa gar pa Southwest (samma skola som mig)
Ashley Hemann - Van till mig. Sindys "vardsyster".
Imke - Utbytesstudent fran Tyskland. Hon kom nar term 3 borjade.
Katrina - Utbytesstudent fran Danmark.
Susan Hansen - Min "vardmamma"
Alan Berg - Min "vardpappa"
Christian Berg - "vard bror"
Faye - Utbytesstudent fran Nederlanderna. Andra utbytesstudenten som bor har nu.
Rachael Blaske - Min omradesrepresentant
I alders ardning: Rachael Hansen - Christians kusin
Sarah Hansen - Christians kusin
Abby (Abigail) Hansen - Christians kusin
John Hansen - Christians kusin

Det ar vall de vanligaste jag namner?
Annars om jag kommer pa nagra fler sa lagger jag till dom

Om ni kommer pa nagra, nagra ni undrar over sa slang ivag en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0