juice stop

Skola idag som vanligt da... Sms:ade lite med Sindy och hon for till Las Vegas idag for att vara dar 2 dagar! Avundsjuk eller vad? Hon kommer hem pa fredag!

I teatern idag sa fick vi lara oss att slass pa teater vis (jag kan ju redan pa karate vis) HAHA. Det var grymt roligt. och det var verkligen trovardigt om du inte gjorde ljudeffekterna for sent eller for tidigt eller vred huvudet for sent eller for tidigt. Men om allt gick perfekt sa sag det riktigt ut.

Sedan sa var vi i datasalen (eller rattare sagt, en utav alla datasaler har pa skolan) rikemans skola detta ar, Soutwest har faktiskt ett rykte om att barnen som gar dar ar rika, sa vi ar inte speciellt omtyckt bland andra skolor.

Aja, efter skolan sa for vi till Juice stop och kopte gos juice! Alskar den!


Btw, jag fick ett mail fran Lunarstorm igar! HAHA what? Typ 100 ar sedan jag sa upp mig dar. HAHA, jag bara borjade skratta rakt ut nar jag sag det.

Sitter just nu och lyssnar pa massa gammal musik, men jag bryr mig inte vad ni sager, gammla latar ar forfarande bra. HAHA iallafall ar det Anton & Affe, Sober, Fronda och alla dom.... :D

nu blir det laxa. Skoj, NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0