A.P phone home!

Vad ar det har?
Dom ska tydligen stanga ner blogg.se ett tag under natten. Eller har jag last fel?
Iallafall, om dom gor det sa.. NEJ! Ni i Sverige ligger ju och sover sa er drabbar det inte sa mkt men mig som ar 7 timmar efter traffar det precis!

Har ni tankt pa en sak. Nar jag aker tillbaka till Sverige aker jag till framtiden! Men jag blir ju aven 7 timmar aldre :(

Aja. Pratade med alla (nastan) i slakten idag. Ringde ju sjalvklart och grattade Syrrorna som blev fjortis idag! HAHA.
Nu borjar alla rulla in sa jag ska ga och vara lite social!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sabina

mej pratade du inte med :( för jag var inte där buhu

2009-02-01 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0