Ak Jan-e ak, ak!!!

Sag nyss pa videon dar en ren jagar en slalom akare ner for Sodra berget backen i Sundsvall! HAHA, jag Skulle da och jag markte att en ren jagade mig. Aven om den inte ville nagot illa. Men anda!! (Kille hette inte Jan-e)
Titta pa det har <--

Fet Tisdag idag da!
Har finns det inga semlor!  :( eller jag har iallafall inte sett nagra och ingen har nagmt nagot om fettisdag idag. Fast det ar Mardi Gras!

Sa igar kom Faye hit (utbytesstudent fran Nederlanderna). Hon ska bo med oss resten utav skolaret. Hon hade problem med sin forra vardfamij sa hon ska flytta, eller hon har reda flyttat hit. Roligt!

Sindy var antligen tillbaka i skolan! <3
Det blir kanske bio imorgon med henne, Faye, och Asley. Antingen Confession of a shopaholic eller fired up (eller natt sant). Men ikvall blir det att aka och titta pa Norris basketmatch. Rachael H spelar ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0