200209

Idag har vall dagen rullat pa som vanligt.
Presenterade mina tva bilder som var for engelskan, en pa en liten "Jewish" pojke pa skidor och sedan jag pa skidor. (langd)
Inget speciellt hande, forutom att jag blev kallad till sjukan under engelskan, dom ville kolla, blodtryck, vikt, langd, horsel och syn. Jag fick A+! HAHA!  Alla som vill veta, jag ar 1.77 m lang! BLaa!!!! Vikten tanker jag inte tala om. Kan bara saga att det blir traningsmaskinen tre ganger sa ofta nu. Maste ju aven vinna vadet med pappa :D HAHA. Good luck!

Det var dagen gott folk. Ar sooooooo exited about tonight!

Tog lite bilder i teatern men jag ser propp ut pa bada, men men, det ar sant man far leva och bjuda pa ibland :D
Och jag vill inte att Du, Johanna P, sager nagonting om mitt har. Jag satte upp det for tt sedan nar jag kom hem skulle kunna ta en ducsh innan dansen borjar!

bild 1: en vanlig bild, nagra av tjejerna i teaterklassen
bild 2: Vi skulle gora till oss men bara jag och en annan tjej gjorde det.
bild 3: Min snygga autograf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0