I'm nothing special, in fact I'm a bit of a bore. If I tell a joke, you've probably heard it before. But I have a talent, a wonderful thing. 'Cause everyone listens when I start to sing.

God morgon!

Ikvall blir det en rolig kvall. Forst ar det Pirates och sedan ar det strike (vi ska riva ner allt pa scen och typ stada upp) sedan ar det strike party till kl 4 pa morgonen. Efter det sa aker jag, Rachael och tre till tjejer till Rachael och har lite efterfest i ett clubhus. Eller vad man ska saga. Sedan sover jag over hos Rachael och imorgon ska vi aka och leta efter en prom klanning till mig. :D

Men vad ska man gora idag?
Idag ser det ut att bli regn. Efter tre dagar utav underbart vader sa maste det ju sjalvklart regna. Och igar nar vi for hem fran Pirates sa blixtrade det jatte mycket. Jag ska iallafall ga och torka haret, sminka mig, tvatta och fixa med mobilen sa att vi kan skicka ivag den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0