Pizza, glass & I am legend

Imorse sa var vi till kyrkan! Gar varje Sondag nu ja, duktiga jag.
Nar vi kom hem sa tog vi en snabb lunch och sedan for vi till mataffarn. Eller dom har typ allt dar. Jag handlade en borste, lappbalsam som luktar megagott och deodorant. Haha interessant. 
 Klockan 6 sa kom Ashley och hamtade mig och vi for hem till henne. Vi at pizza med hela hennes familj, sedan blev det glass och I am legend (riktigt bra film).
Kom hem for kanske 30 minuter sedan. Sitter nere i kallaren med alla andra. Dom kollar pa en film (Christogh skrattar hela tiden, han har varldens roligaste skratt, jag skrattar inte at skamtet utan at han)

I forra inlagget sa skrev jag att jag funderar pa att skaffa en ipod och min pappa blev som tokig! Han gav mig jatte mycket tips och sajter som jag borde besoka. Roligt! Tack!


en sista sak: nar jag var pa musikkollo i Pitea for 2 ar sedan (tror jag) sa var det bara en kille dar (mattias) och han hade nyss da varit pa audition pa idol men han hade inte kommit vidare. Forra aret sa sag jag han pa idols hemsida da han forsokte igen, han kom inte vidare da heller. Sa fick jag ett mail fran Kajsa idag som undrade om det var han som var pa tv igar och jag kollar pa hemsidan och det ar han! Jag tvivlar pa att han gick vidare detta ar ocksa. Nar ska han lara sig att om man blivit nobbad 2 ganger redan kanske man inte ska ga dit en tjedje gang. Tjedje gangen gillt? Nej! Du kan inte sjunga! (tro mig!) Inte for att vara taskig eller natt, men...
 http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.605770&renderingdepartment=2.19545

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0