State Fair

I mondags (forra veckan) sa var vi lediga fran skolan sa Rachael Blaske (min omradesrepresentant) undrade om jag vill folja med "hennes familj" till the state fair. Sa jag gjorde det.
 Det ar typ som Selanger marknad fast selanger ar roligare.



forst gick vi och tittade pa djur.

jag rider pa en kamel
sedan red jag kamel


mumsigt.
Dom hade allt "on a stick", pizza, hamburgare, ost, etc...


sandslottet


sedan gick vi for att titta pa mar bilar mosar varandra. vi kom dit kanske 12 och vi tittade pa det till 4, det var trakigt. + att en tjej som satt typ nedanfor mig spydde sa det stank...


franaste karusellen, man liksom ligger ner.



efter the state fair sa for vi till burgerking. Ni ser killen med hamburgaren? han at forst en TRIPPEL whopper och sedan en cheesburgare! HAHA!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det där dom i din familj? han med hamburgaren? :).. åkte du den där karusellen på bilden?:):)

2008-09-10 @ 15:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0