sjung @ footballgame





Igar sa hade southwest fotbollsmatch och jag som gar i kor, vi sjung nationalsangen innan matchen borjade. Sedan stod jag och Sindy (en fransk utbyrtesstudent) och hejjade pa varan skola. Klappade lite har och dar nar alla andra gjorde det fast vi visste inte varfor! Vi lag under med 14-31 mar det var ca 30 minuter kvar och vi trodde att vi skulle forlora men sa borjade poangen rulla in och nar det var ca 5 sekunder kvar sa gjorde vi ett fielgoal (tror det heter det) vi sparkade in bollen mellan pinnarna (ni vet) fran mitten av plan och det gjorde sa att vi vann!!!!
 Pa vagen hem stannade jag, Susan och Christoph (han har foresten vrickat handleden pga att han spelade football med nagra igar. Det ar faktiskt lite roligt for han har aldrig skadat sig nar han spelat riktig football men nar han spelade med vanner sa gor han illa sig!) vid en drive in och bestallde lite hamburgar kl 11 pa kvallen! Vi kom hem, at och sedan sag jag klart pa The Hot Chick.

Nu sitter jag har, ska ga och ta en dusch och sedan ska vi aka in till Husker matchen! Blir sedan dar hela dagen + kvallen!

bilder fran igar & ikvall kommer nar jag kommer hem eller imorgon!


Touchdown!!!!!!!!!!!!!!!!


Storsta dounuten jag nagonsin sett!!! Gott iallafall! (innan matchen)



 


Kommentarer
Postat av: johannapersson

men gud vad du äter hela tiden;)

2008-09-30 @ 15:12:54
Postat av: JP

tupera håret lite mera hehe :d

2008-09-30 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0