M&M beroende

Mandag idag da!
 Har varit i skolan som vanligt. I koren idag blev vi matta och kollade storlek pa skor och sa, sa ingen sang.
Susan kom och hamtade mig och dom har oppnat en ny affar har sa vi for in och kollade. Foll for en massa saker men jag kopte inget.
 Igar kopte jag dock en iPod! EN ROSA!!! Skulle egentligen ta den gula men nar man sag den i affaren sag den ut som guld sa da ville jag inte ha den.

Idag sa dom att det skulle bli kallt men det ar samma varme som det var igar!
 Nu ska jag ga och fixa med bilder sedan trana pa mitt u.s history quiz som ar imorgon.




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tjena!

Snygg musikmanick. Nya Nanon va? Vad kostar en så'n over there? (just curious ...)

2008-10-01 @ 10:33:43
Postat av: Caroline Lindén

haha jag kan se vad du har för väder varje dag :) med ett enkelt klick på skolans datorer så får jag fram en "väderkarta" där du bor.

Idag te.x den 1/10 så har ni (har tyligen kväll eller nått) men det är 12grader iaf :D

hahaha xD hade bara lust att säga det :P

2008-10-01 @ 11:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0