Lovely rainy friday

Nar pappa och jag var pa infomotet innan USA sa var det en tjej dar som nyss hade kommit hem fran ett ar i USA och hon berattade lite och hon sa att skolan i USA ar mycket lattare an den i Sverige. Vart fan gick hon i skola? Inte pa Southwest iallafall! 
 
Nu har det regnat i tva dagar har. Just nu pagar skolans fotbollsmatch men jag ar inte dar och tittar, vill inte bli blot + att det ar Husker matchen imorgon.

Imorgon aker aven Susan till Mexico sa da blir jag ensam tjej i huset fast jag kanske ska bo med Susans bror och hans familj.

I forrgar pratade jag aven med pappa och Matilda i telefon. Det var skoj. Skont att prata Svenska. O nej Matilda, jorden gick inte under!

Blev lite smatt irriterad idag ocksa. For igarkvall sa satt jag 4 timmar for att gora klart min animal behavior laxa som lararen sa skulle vara klar idag och nar jag ska ge den till han idag sa sager han att han tar dom pa mandag istallet!!! Och jag satt 4 timmar med den!!!! Bara sa att den skulle vara klar i tid.  

Nu ska jag ga for jag tror vi ska ut och ata ikvall. mums!


en egobild som jag tankte dela med er. Enjoy!


Den OTROLIGT goda cheescaken som jag gjorde for nagra veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: carro lindén

färgar du håret där nere eller har färget inte gått ur än ;p

2008-09-13 @ 16:04:50
Postat av: sabina

att gå 6an i sverige är som att gå 9an i usa.

så usa ligger efter med lärningen, serige har mkt större krav. så vi är bättre i sverige xD

2008-09-14 @ 14:19:45
URL: http://saabinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0