Jag kommer med solsken till mig och hela varlden kanns sa underbar!

NOT!
Idag var inte min dag alls!
Forst fick jag kliva upp klockan 6 for klockan kvart over 7 skulle Christian och Christoph vara i skolan for dom hade band. Sa dar satt man kvart over 7 i skolan och filosoferade.
Fick vet att jag inte gjorde sa bra pa U.S History quizet. (Det ar for engelskan. Svart att bara hoppa in i ett nytt sprak bara sadar poff!)  Fast jag fick vet mitt midterm betyg och jag har ett C. Men jag kampar pa!
Vi skulle gora en labb pa datorn idag i Animal Behavior. Man fattade mycket? Nej! (jag fragade lararen hela tiden, tror att han blev lite less. HAha, nara) + att jag var stressad for vi hade bara ca 30 minuter pa oss.
 Hade inget att gora pa T.A idag heller. Last pa infor mitt U.S history test som ar pa fredag. Har har vi quizes och test hela tiden. Minst var tredje dag.
 Dans klassen var den enda roliga idag. Vi gjorde en fishflip-nanting. 
Efter skolan hade Christian ett matte test sa jag var tvungen att vanta till klockan kvart i 4 innan vi kunde aka hem. 
 Hemma satte jag mig och last pa infor historia testet. 
Ar avintrott. Fast klockan ar bara 9. Ska duscha sedan ga och lagga mig.  


bildbrist pa datorn! Ska ladda ur kameran.
Under tiden far ni se min fina movil som jag har har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0