Fragor & Svar

Jag har fatt lite fragor som jag vill svara pa sa har ar dom!

Tessan & Ricke:
Ar USA sa som man ser pa tv?
- Ja! Husen har ar fantastiska! Dom ser ut som pa tv. 

Anomym:
Ar det dar dom i din familj? Han med hamburgaren? Akte du den dar karusellen pa bilden? (om Stat Fair)
- Nej pa allt! Killarna pa bilden ar andra utbytesstudenter har i narheten. Han med hamburgaren bor hos min omradesrepresentant. 

Carro Linden: (jag vet inte hur man gor fjongen ovanfor e>et pa den har datorn)
Fargar du haret dar nere eller har fargen inte gatt ur an?
-Nej jag har inte fargat haret nagot medans jag varit har men snart sa. Just nu ar det gult. En tjej i min animal behavior klass forstod att jag inte var fran Amerika for hon hade aldrig sett nagon med sa gult har forut.

Linda:
Ar det latt i skolan?
Vad ar animal behavior for natt? har alla det?
-Jag tycker da skolan ar svart hitedags. Men jag hoppas att det blir lattare. Det ar test och prov minst varje vacka har. 
Animal behavior ar en klass som ajg har valt, sa nej, alla laser inte det. Jag visste dock inte vad det var innan jag tog det. Jag trodde att det var typ "om en hast bojer orona bakat ar den arg, om en hund skaller 3 ganger vill den ga ut" typ sant (detta var exempel) fast vi laser om dessa konstiga ord som jag inte fattar. Men vi ska dock till Omaha pa zoo!

FORTSATT FRAGA!!!!! 

Kommentarer
Postat av: carro lindén

Hahaha GULT!! det vill jag se Amanda!! och fjången gör man på något konstigt sätt :D

2008-09-23 @ 13:10:17
Postat av: Anonym

"Hittilldags" Amanda... ;.)

2008-09-23 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0