Bellydance

Antligen ar det fredag!
Har langtat hela vackan! Dock kommer denna helg inte bli sarskillt rofylld. Det kommer namligen 50-70 personer hit imorgon. Pa samma gang!
 Mitt historie test idag gick bra. Kandes som det iallafall! Sedan sa pa animal behavior sa hade vi brandovning och jag sager da det om det skulle borja brinna pa skolan skulle vi alla do for sa lang tid det tar att komma ut sa ar vi aka innan vi kommit fram till dorren. Nar vi kom in igen sa blev jag och erik (joakim) kallade till Mrs. Finkhouse for att ha mote med alla utbytesstudenter pa skolan (vi ar 5 st) sa da missasde man animal behavior. Det kom en tjej till motet och hon pratade lite om homecoming. Jag langtar! temat ar neon! Vad ska jag ha pa mig. Maste hitta en klanning! Tips?
 Sedan pa dansklassen gjorde vi bellydancing! Vi tittade pa en video som larde oss och medans vi stod dar och svangde hofterna sa kknackar det pa dorren sa lararen gar och oppnar och dar star en manlig larare och han ba:
-What the fuck....? Han sa inte just det men ni forstar.

 Kom nyss hem. Ska stada mitt rum + badrum infor imorgon och sedan vet jag inte vad....

Lite bilder:
kom nyss ut fran flygplanetdagen da jag kom.christoph, christian, jag rachael och felixChristoph fran tyskland (han bor ocksa med oss fast han aker hem i slutet av Januari), Christian, jag, Rachael (omradesrepresentanten), Felix (Rachaels utbytesstudent som bor hos henne och hennes man) och mina tva supersnygga resvaskor.

Btw, igar at jag grekiskt!

Har nyss sett pa en film. The pelican brief heter den, hyfsad. Inte det basta jag sett man inte det varsta heller. Fast den var mer dalig an bra. Skadespelarna gjorde hela filmen. Klockan ar nu 11. Funderar pa att ga och lagga mig. Det blir en lang dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0