Old Chicago

Igar var jag ensam hemma i stor huset. Christoph hade match, christian hade band, Alan hade ett mote och Susan ar i Mexico. Jag och katterna var det bara!
 Idag slutade vi tidigare (det gor vi ioforsig varje tisdag)
Jag kom nyss hem. Ska ga och stada rummet nu och sedan gora laxan. Jakla animal behavior klassen,  man har laxa varje dag!

Fick lite snygga bilder fran syster min.

wincent, med skorna pa fel fot :D


posar Wilma!

Btw, imorgon maste vi lamna huset klockan 7 pa morgonen!!!

Kom nyss hem fran Old Chicago (en restaurang). Detta var typ forsta gangen jag atit spaghetti sedan 1 manad tillbaka.
Ar klar med laxan nu ocksa och klockan ar bara kvart i 9. Jippi!

Kommentarer
Postat av: bownii

söööta ungar :)

2008-09-17 @ 05:36:34
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0