lovely music

Sa idag pa teamsports sa spelade vi kickball. Det ar som baseball fast man sperkar bollen istallet. Det var roligt fast jobbigt da man byter "sida" (ni vet, ute, inne) sa fort tre stycken ar "branda" sa vi sprang fram och tillbaka hela tiden.

Det blev aldrig att dom ropade upp oss utbytesstudenter vid lunch for flaggorna som vi skulle visa hade inte kommit. Fast det var jag anda glad for for jag ar den anda utbytesstudenten som har forsta lunch. Fast dom spelade musik medans vi at. Sedan hade dom lite tavlingar sa man fick springa upp och svara fast det gjorde aldrig jag. Man skulle egentligen sitta med nagon man inte kande idag fast det gor jag typ varje dag. Det ar alltid nagon "ny" vid varat bord. FAst jag satt men Erin och nagra hon kande fran marchingband fast Maren (hon ar i band), hon hade jag US History med forra terminen.

Hade ingen kor idag. For showchoir var tvungen att trana extra mkt med bandet. Fast istallet s tittade vi andra pa. Dom ar otroligt duktiga. (Dom bade sjunger och dansar, samtidigt) Aven om latvalen inte ar det basta.

Vi framkallade vara bilder idag. Eller sa att vi far negativen men Heather och mina biolder var kolsvarta for vi hade gjort sa att det kommit for mkt ljus in i kameran sa vi fick ga ut och ta nya. Tur sager jag att det inte var svinkallt som det var forra gangen vi var ute och fotade.

Okej, En fraga: Filmen 8 mile, handlar den om Eminems liv eller spelar han bara nagon annan?

Har nyss gjort choklad mousse fast jag tycker inte om det sa mkt. Susan ville att jag skulle gora.

Imorgon efter skolan sa aker vi till Minnesota. Brr.... Och pa Lordag eller Sondag kommer vi hem. Det tar 7-8 timmar att aka dit. Boooooooooooring!  Annars far ni ha en fortsatt trevlig kvall. XD


Har fatt dessa latar pa huvudet. Fast det gor inget for jag Alskar dom!


Kommentarer
Postat av: carro lindén

womanizer är grymt bra! Minnesota är det typ inte kallt där? vad ska du göra där?

2008-11-20 @ 14:41:20
Postat av: carro lindén

btw dom två sista funkar inte så man kan inte lyssna på dom, så då säger jag att dom sög :D

2008-11-21 @ 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0